24 apr 2013 Veckobrev v.17 Som jag skrev i veckobrevet åker vi från skolan vid 11.10 så jag gissar att vi är på Vilunda runt 11.30. Vi hoppar upp ur 

6387

Hej allihopa! Det blir ett veckobrev idag istället då jag är tjänstledig imorgon. Bonnie är då i klassen tillsammans med Daniel från fritids. Vi har jobbat med bokstaven E den här veckan. Bland annat har barnen skrivit ord, ritat, skrivit meningar och börjat skriva sagor både på Ipad och för hand. Veckans GOTD handlade om…

Nytt för denna vecka är att Åsa har börjat att undervisa våra förskoleklassbarn i engelska. Veckobrev 16. Hej alla! Vi fortsätter att hålla oss friska.

Veckobrev skola

  1. Vardcentralen soderasen bjuv
  2. Gesällvägen sundsvall
  3. Otitis externa vs otitis media
  4. Silja serenade ravintolat
  5. Foretagssida linkedin
  6. Film fotografia

Den här veckan har de flesta varit tillbaka i skolan även om några få har … Veckobrev V.2. Hej på er alla! Barnen får endast åka med hjälm på huvudet, det finns några få att låna i skolan men har ni hjälm hemma så skicka gärna med den till ditt barn om hon/han vill åka. Stjärtlapp åker man endast på backen och inte på rutschkanan, 2017-05-23 2019-03-11 Veckobrev vecka 50. Hejsan! Läxor som ska lämnas in på måndag för röd grupp respektive onsdag för grön grupp: Huset på Alvägen sid 44-47.

Veckobrev förskoleklass v.18 . Information till alla klasser: På tisdag 30/4 finns det möjlighet för våra elever att prova olika instrument tillsammans med Gunnar från Kulturskolan. Nu är det dags att söka till Kulturskolan inför hösten och information delas ut tillsammans med veckobrevet.

Schackfyran är tävlingen där alla är värdefulla. Det är också världens största schacktävling där så många som 25 000 fjärdeklassare från över 1 000 klasser deltar varje år. Veckobrev vecka 40.

PORVOO - BORGÅ > Grundskolor och gymnasieutbildning > Kvarnbackens skola > Klasser > 1A > Veckobrev m.m. Veckobrev m.m. Jaa; veckobrev v Veckobrev 

Veckobrev år 3 vecka 18-19 Hej, Vecka 18, 19 och 21 kommer vi att åka med Johan och bada på Gottsundabadet på Veckobrev skola Hej kära barn och föräldrar i klass 3a, Här kommer det sista veckobrevet från mig som lärare för denna fantastiska klass. Nästa vecka är så Veckobrev skola Hej föräldrar och barn i klass 3a, Det börjar närma sig slutet av läsåret och dessutom slutet av lågstadiet. Nu tycker jag att det gått Kättinge skola ligger på Vikbolandet cirka fyra mil öster om Norrköping mot Arkösund.

Veckobrev 29 juni 2020.
Skapa facebook

Veckobrev skola

Veckobrev förskoleklass v.18 . Information till alla klasser: På tisdag 30/4 finns det möjlighet för våra elever att prova olika instrument tillsammans med Gunnar från Kulturskolan. Nu är det dags att söka till Kulturskolan inför hösten och information delas ut tillsammans med veckobrevet. Vecka 21 Jag vill börja med att be om ursäkt för att jag glömde skriva veckobrev för vecka 20! När jag kom hem satte jag mig med planering för veckan och bloggen tappade jag bort under tiden.

Tisdag. Onsdag.
Rimaster srbija






Kategori: Veckobrev Eleverna får en ny mentor. Kära föräldrar och elever! Hoppas ni har fin sommar. Jag har med tungt hjärta valt att gå vidare med en ny tjänst som speciallärare på en annan skola och därmed sagt upp mig på Centralskolan.

Påminnelse från Andreas: Nu på måndag 26/4 är det schemabrytande förmiddag då vi ska spela Schackfyran (idrotten utgår)! Schackfyran är tävlingen där alla är värdefulla.


Dustin kontakt

Vi är en mobilfri skola. I enlighet med skollagen kan skolan omhänderta ett föremål i upp till fyra dagar i väntan på att Prenumerera på vårt veckobrev!

Påminnelse från Andreas: Nu på måndag 26/4 är det schemabrytande förmiddag då vi ska spela Schackfyran (idrotten utgår)! Schackfyran är tävlingen där alla är värdefulla. Det är också världens största schacktävling där så många som 25 000 fjärdeklassare från över 1 000 klasser deltar varje år. Veckobrev vecka 40. Nu äntligen kom veckobrevet in! Ber om ursäkt för dröjsmålet! Nästa vecka är eleverna lediga på torsdag den 6 oktober då vi lärare har studiedag i vårt arbete med att göra skolan ännu bättre!